zaterdag 29 december 2012

Kerst cadeau

Hallo Allemaal,

Voor mijn dochter heb ik nog een kerstcadeautje gemaakt.
Ze zeggen wel eens op het laatste nippertje maar ik heb het echt op het allerlaatste moment nog zitten maken.
Al is de kerst weer al voorbij ik wilde het jullie toch nog even laten zien.
Ik heb hem gemaakt met het mooie echo park papier, winter wishes.
Een plaatje met de Me To You  beertjes,   want daar is ze fan van (lol).
Van binnen heb ik er een spellbinder mal ingedaan en nog een paar kleine leuke hebbedingetjes.
Wens jullie een hele fijne zondag en tot de volgende blog maar weer.




19 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend tasje heb je voor je dochter gemaakt, ik vind hem prachtig en de inhoud klinkt ook al helemaal goed. Wat is dit toch ook mooi papier hé, ik hou van die kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg, daar was ze vast heel blij mee! prettige jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeautje heb je voor je dochter gemaakt!!
    Fijne oud en nieuw Jannie!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave creatie!!! De kleuren zijn toppie , vind het heeel mooi gedaan!!

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeau voor je dochter!
    Een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt en daar is je dochter vast erg blij mee.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,

    Echt een heel mooi cadeautje heb je voor je dochter gemaakt..met een leuke inhoud...

    Wens je een hele fijne jaarwisseling en..een gezond en creatief 2013..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel erg mooi geworden leuke inhoud groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er prachtig uit Jannie. Hier is je dochter vast heel erg blij mee.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Великолепный рождественский подарок! Очень красиво!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt Jannie. Prachtige kleuren heb je gebruikt. Groeten Trijnjte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi gemaakt Jannie! Mooi papier en schattige beertjes! Een leuk cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel herkenbaar op het laatste moment:) maar wel ontzettend mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Jannie, wat zal ze daar blij mee geweest zijn!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Diese Geschenkverpackung ist einfach zauberhaft und wird Deiner Tochter sehr gefallen haben.
    Wer weiss, was darin versteckt war.
    Liebe Grüsse und einen Guten Rutsch ins Neue Jahr, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je dochter trof het met zo'n mooi cadeautje!
    Eh...bij mij gaan zulke dingen ook vaak op het laatste moment...;-)
    Ik wens jou met je gezin ook een fijne jaarwisseling toe. En voor 2013 veel gezondheid, geluk en creativiteit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen