maandag 3 december 2012

Kerst

Hallo allemaal,

Zo eindelijk heb ik weer een kerstkaartje om aan jullie te laten zien.
Ik heb hem niet zelf bedacht want mijn inspiratie was weer eens even op de vlucht.
Ik heb hem nagemaakt van een kaart van Trudy die maakt  zulke mooie kaarten,als je haar nog niet kent moet je echt eens even bij haar gaan kijken.
Hij is wel heel anders van kleur, want deze kaart is voor iemand die van deze kleuren houdt.
En zo is hij toch weer een beetje anders als van Trudy.
De mal is van Noor, de bloemen een allegaartje van allerlei soorten mallen en bloemen.
Plaatje is van Pion en het papier van Maja.
Alle artikelen komen bij Doe@ding vandaan.
Bedankt weer voor jullie bezoek en veel crea plezier toegewenst.




33 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart! Het handige van blogs is dat je hierdoor inspiratie krijgt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie,
    Wat een mooi kaartje is dit..super gebruik gemaakt van de mooie mallen...WOW..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie,

    Klinkt heel bekent.
    Niets dat leuk is en niets dat wil.
    Nagemaakt of niet ik vind hem super.
    Prachtige warme kleuren.
    Zaterdag was weer een geslaagde dag.
    Het label is super mooi geworden en we hebben weer veel geleerd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Klinkt heel bekent.
    Niets dat leuk is en niets dat wil.
    Nagemaakt of niet ik vind hem super.
    Prachtige warme kleuren.
    Zaterdag was weer een geslaagde dag.
    Het label is super mooi geworden en we hebben weer veel geleerd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,

    Klinkt heel bekent.
    Niets dat leuk is en niets dat wil.
    Nagemaakt of niet ik vind hem super.
    Prachtige warme kleuren.
    Zaterdag was weer een geslaagde dag.
    Het label is super mooi geworden en we hebben weer veel geleerd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie,

    Klinkt heel bekent.
    Niets dat leuk is en niets dat wil.
    Nagemaakt of niet ik vind hem super.
    Prachtige warme kleuren.
    Zaterdag was weer een geslaagde dag.
    Het label is super mooi geworden en we hebben weer veel geleerd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Ik vind 'm schitterend hoor, deels nagemaakt of niet....met deze malletjea ontkom je er bijna niet aan dat alles een beetje op elkaar gaat lijken!
    En net wat Tineke zegt dat is het handige van blogs om inspiratie op te doen en dan toch je eigen draai er aan te geven! Van mij mogen er meer komen zo!
    Fijne avond en liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeel erg mooi Jans!Heerlijk Kersterig :-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeer leuk lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig Kaartje Jannie
    wat doet die mal het toch mooi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje!!! Mooi is die mal hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jannie, wat een schitterende kerstkaarten en -tasjes heb je gemaakt! Zó lief..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met hele mooie bloemen erop,schittered gemaakt,een beetje van Trudy en een beetje van jezelf,hihi...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart Jannie, en we mogen best meeliften hoor op de inspiratie van onze blogvriendinnetjes dat betekent voor mij alleen al dat het mooie creaties zijn.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje met een super mooie mal.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie, ik blijf het een fenomeen vinden, die vintagelook, met een kerstachtergrond!
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi kaartje met deze mooie mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhh wowww Jannie,wat is dit een SCHITTERENDE kaart.
    Alles klopt zo mooi bij elkaar.
    echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel herkenbaar jou verhaal..je bent er tenminste eerlijk over en dan maakt het ook niet uit..deze geeft mij ook weer de nodige inspiratie. Jannie, hij is schitterend!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat is die schitterend Jannie, ik vind hem helemaal geweldig. Ook al heb je hem een beetje afgekeken bij Trudy doen we dat allemaal wel eens niet, je ziet een kaart en denkt oh ja dat is echt schitterend, ik ga ook zoiets maken. Hij is echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé Jannie, wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Super, deze kleuren zijn ook erg mooi! En het is zoals velen van ons al schreven, daar hebben we blogs voor. We inspireren elkaar allemaal!! En uiteindelijk is het altijd weer jou draai die je er aan geeft!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Jannie.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart, hele mooie bloemen en prachtige mal.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig is je kaart, mooi met de warme rood en het wit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh what a gorgeous, beautiful card, love the sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. fit is echt wow! prachtig met dat rood en ook zo mooi op de geemboste delen.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jannie, Ik vindt je kaart prachtig, de kleuren zijn ook zo mooi. Ik vindt het leuk dat je van mij wat inspiratie gekregen hebt,en dat je een link naar m'n blog geplaats hebt BEDANKT daar voor,maar het is heel herkenbaar hoor. ik zie ook wel een prachtige kaarten dan denk ik die moet ik onthouden.
    Groetjes Van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jannie,Ik moest wel even lachen om die reacties van Zus lief.
    Ze is weer een keer op hol geslagen,gebeurd wel meer bij d'r hoor hihi.
    Maar Je kaartje is weer prachtig mooi.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kerstkaartje... En daar ik nou nooit last van ;-) heb altijd inspiratie genoeg, haha.. Blog is echt een uitkomst!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen