donderdag 27 december 2012

Zoete Heerlijkheden

Hallo Allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel hé,kerst 2012 is weer al voorbij.
ik hoop dat jullie allemaal een gezellige kerst hebben gehad.
En nu gaan we weer naar oud en nieuw.
Hier eerst maar eens even aan de HH moet ook gebeuren hé.
Nu het tasje, dat heb ik vorige week nog gemaakt
Ik heb er wat koekjes en een zakje cacao poeder in gedaan en zo had ik weer een leuk cadeautje.
De stempels zijn van Different Colors,(gekocht bij doe@ding) papier is van  Maja, en de plaatjes komen van internet.
Wens jullie een hele fijne dag en  bedankt voor jullie bezoek.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje! En zoiets is nooit verkeerd om te krijgen...

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mee te nemen op een visite, ziet er gezellig uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo mooi Jannie, ik heb al leuke reacties op je prachtige tasje gekregen, staat te pronken op mijn kastje!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superr tasje heb je gepimpt!! Heel mooi...

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een feestje om zo´n tasje met heerlijke inhoud te krijgen. Prachtig tasje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk tasje, ziet er erg gezellig en uitnodigend uit.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer super gemaakt Jannie, helemaal leuk om zoiets weg te geven. Ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie,

    Super ...is je tasje ..lekkere inhoud en de buitenkant is ook erg mooi..toppie..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk tasje, mooi!! Wat leuk zo met dat recept erop!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jannie, Das ist schon wieder ein wunderschönes Geschenk.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit ziet er erg mooi en lekker uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gedaan Jannie!! Het ziet er super uit en de inhoud zal ook wel in de smaak vallen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MMM ben dol op zoete heerlijkheden hahaha. Leuk setje zo Jans.

    ps; kweenie wanneer ik weer eens in Spijk ben....

    liefs El.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig versierde tas, heel leuk idee Jannie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen