dinsdag 8 januari 2013

Cadeau tasje

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik weer een tasje gepimpt.
De voorraad was op dus weer aan de freubel.
Dat is geen straf hoor het is zo leuk om te doen.
Deze keer heb ik Tilda papier gebruikt wintermemories.
Er komen binnen kort weer nieuwe paperpads van tilda uit, 'k ben benieuwd.
Alle artikelen komen bij Doe@ding vandaan
Zaterdag is er feest in Spijkenisse Doe@ding bestaat 6 jaar.
Er worden demonstraties gegeven en heel veel aanbiedingen.
Houdt het blog goed in de gaten deze week want daar kan je alle info vinden.
Dus gaan we zaterdag maar eens kijken,wie weet valt er weer wat in mijn mandje.
Ook zijn er 100 nieuwe memory mallen binnen, deze vind ik altijd zo mooi,ja wat vind ik niet mooi(lol)
Ik ga eerst maar eens boodschappen doen  want vanavond moet er toch weer een warme prak op tafel staan.
Bedankt weer voor jullie bezoek en een fijne dag.


30 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk he deze tasjes om te versieren.....jij hebt er ook weer wat moois van gemaakt.
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh....wat mooi Jannie.
    Een plaatje om te zien.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heel leuk om tasjes te pimpen . Ik heb het nog niet gedaan . De jouwe ziet er schitterend uit!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Wat een schattig tasje is dit, lief plaatje en..leuk het hartje dat er aan hangt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk tasje Jannie, je hebt hem weer mooi afgewerkt. Als ik dichter bij Spijkenisse woonde dan ging ik wel, maar vanuit Friesland is me dit net iets te ver. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat een mooi tasje Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend tasje Jannie en wat je zegt....zoooo leuk om te maken. Toppie gedaan!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig tasje Jannie, heel mooi opgepimpt. Ik ben benieuwd naar de memory box mallen, ik zal eens gauw een kijkje gaan nemen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tasje is dit Jannie!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Jans,
    Wat een droppie van een tasje heb je weer gemaakt. Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan zo'n tasje gepimpt....wordt eens tijd hihi.

    Nou dan zie ik je zaterdag, want er zijn weer heel veel van de Memorybox mallen met mijn naam erop hahaha

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je tasje weer schitterend geworden Jannie, ik vind het weer een plaatje. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook al zo schitterend Jannie, hij staat nog te schitterend op mijn kastje, een hoop aa en ooo op gehad, leuk hé


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat ziet dat er bijzonder mooi uit, schitterende details weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wohhh wat een onwijs mooie tasje heb je gemaakt .super lieve kleurtjes.en een hoop leuks op te zien .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, dit tasje ziet er prachtig uit, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie

    Wat een super romantisch tasje heb je er van gemaakt.....echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende tasje! Heel mooi en romantisch! Een cadeautje op zich! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh what a beautiful gift bag Jannie, gorgeous details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé Jannie, wat heb je een schitterend tasje gepimpt!! Dit moet toch super zijn om te krijgen. Er is zoveel in verwerkt, echt grandioos!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och wat een schitterend tasje.
    Leuke details mooie kleuren.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig tasje Janny, echt super gedaan met allemaal mooie details. Zag al bij Anita dat er feest is bij Doe@Ding. Als ik zeker zou weten, dat ze die 2e sizzix mal hebben zou ik misschien wel even gaan. Heb 'm net met de mail besteld. De Demo's lijken me ook leuk.
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwww Jannie, wat een super mooi gepimpt tasje!
    Zó lief in die roze tintjes en allemaal leuke stansjes gebruikt om het geheel af te maken!
    Doe@ding staat op de agenda.......
    dus zie je zaterdag!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhh Jannie,wat heb je toch weer schitterende creaties gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So pretty! Love the vintage image and the fancy frame! What a great gift presentation!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt. erg mooi meis
    Wie weet tot morgen hoor.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige creatie en zo mooi de zachte kleurtjes.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik werd gewoon verliefd op dit tasje toen ik 'm zag! Super Jannie, ik ga je mooie blog volgen! :)

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen