maandag 14 januari 2013

Fijne Dag

Hallo allemaal.

Tussen alle bedrijven door heb ik weer een kaartje gemaakt.
Het papier is van Maja,dat blijf ik zo mooi vinden en ik hoop dat er gauw weer een nieuwe lijn uitkomt en dan lekker voorjaar met viooltjes of zo.
Het hele mooie frame is gemaakt met een mal van memory box.
De bloem is gemaakt met een mal van MFT.
De roosjes met parels heb ik bij Doe@Ding gekocht,vlinders zijn van Unique.
Wens jullie allemaal een hele fijne winterweek, ze geven  tot na het volgende weekend vorst af dus voor de schaats liefhebbers goede berichten.
Bedankt voor jullie bezoek en berichtjes en tot de volgende post maar weer.


39 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jannie!!! Wat een mooie mal heb je gebruikt!
    Nou mij zie je niet meer op de schaats hoor, maar voor de liefhebbers is het zeker leuk!
    Fijne week!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie,
    Wat een super kaartje is dit weer, papier en mallem zijn prachtig en..ook het plaatje is snoezig..weer helemaal TOP...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat kader, heel sierlijk! Mooie kaart geworden!
    Heerlijk die vrieskou, ook goed om eens alle ziektekiemen uit te roeien.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart Jannie, inderdaad heel mooi papier...en lekker hoor dat we even winter krijgen na al die regen...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi kaartje Jannie, en winter? Geef mij maar het voorjaar haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely gorgeous, love the image, the papers and all the fab details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart is dit Jannie!en wat een mooie mal ook zeg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.
    Vind het roosjes lint erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Janny, het frame vind ik ook erg mooi,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohhh wat mooi weer zeg, prachtig!! Dat frame is schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een "bjoetie" Jannie
    Ben het helemaal met je eens, het papier van Maja blijft mooi!
    De Memory Box mal was zaterdag bij mij ook heel toevallig in m'n mandje gevallen :)
    Enne... de kou hoeft voor mij niet maar het zonnetje schijnt dus niet klagen!
    Vanmiddag sneeuw :(
    Fijne dag nog verder.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay Janny,

    Wat een mooie kaarten maak je...erg mooi!
    En zo heerlijk romantisch..
    Ik ga je graag volgen.
    Kom je ook eens bij mij op visite?

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat maak je toch een mooi's, heerlijk bij je genoten hoor.

    Bedankt voor je leuke complimentjes, altijd geweldig hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww, wat een bjoetie van een kaart Jannie !!
    Prachtige details !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie

    Wauw wat een prachtige kaart .vind die tule strik echt super erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwwwwww schitterend wat een hele mooie kaart Jannie. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Jannie. Supermooi gemaakt. Mooi papier en plaatje en lint gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Jannie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww wat een beauty, super die details en die mal is echt geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig mooi kaartje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is weer schitterend Janny, prachtige kleuren, mooie details, lieve vlindertjes, echt fantastisch gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Jannie,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtige papiercombinatie heb je bijeengezocht en ik ben helemaal weg van de mal van memory bHeel mooi gemaakt hoor!!
    Groetjes van Moniqueox. Wat maakt het je kaart fijntjes af zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Jannie! Mooi is de memory boxmal maar ja, eigenlijk zijn ze dat allemaal wel ;-)
    Mij zie je niet schaatsen...heb een hekel aan sneeuw en ijs...geef mij maar het voorjaar!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Jannie en wat een parchtige mal he je gebruikt!!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart en wat een mooie mal heb je gebruikt veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prześliczna i bardzo nastrojowa:))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heeeel mooi rosssmantisch kaartje, Superrr

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wauw Jannie wat een verschrikkelijke mooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal het einde. Echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart en die rand eromheen, geweldig. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een super mooie romantische kaart! Mooie details en mooie mallen heb je gebruikt! Een prachtig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat vind ik dit een super mooie kaart Jannie.
    de kleuren en dat frame zijn zo mooi.
    ik ben echt een fan van jou kaartjes.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooie kaart...en zo fijntjes...beeldig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Jannie.
    Prachtige mallen zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jannie, je maakt zo'n prachtige dingen dat ij niet anders kon dan volger worden want daar wil ik niets van missen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen