dinsdag 22 januari 2013

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Wat een winter hé en dan moet je zo'n zomer mens zijn.
Maar de dagen worden langer dus we gaan de goede kant op.
Ik heb alvast maar een vrolijk zomers kaartje gemaakt.
Het papier is van Authentique,hartjes label van magnolia ,en het kader rond de roosjes is gemaakt met een nestabilitie.
Zaterdag even bij Doe@Ding geweest en daar kwam ik de nieuwe Tilda paperpads tegen.


En wat denken jullie zijn die mee gegaan naar Flakkee?
Wens jullie nog een fijne week en als je van de winter houdt geniet ervan want vanaf zondag dooi.

30 opmerkingen:

  1. Nou dat dacht ik wel hahahahaha, dat kon Jannie niet laten liggen. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt, nu het weer nog!,


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje met mooie dtails.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, kleurrijke kaart. Mooie details en chique plaatje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Janny, zo mooi en warm van kleur.
    Enne....ik denk dat je het tilda papier heb laten liggen..niks aan:P
    haha....nee hoor, het ziet er weer heel mooi uit!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart Jannie, en dat papier...is vast in Spijkenisse blijven liggen haha...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie,

    WOW..weer een supermooie kaart, dat prachtige papier van Authentique heb ik ook..elke keer een feestje om er mee te werken..wat een mooie paperpads zijn dat..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje
    schitterend

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt...heb het papier ook al gezien op internet...wordt ik ook zo hebberig van..lol

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart en hele mooie details!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi there!

    Your card is fabulous as always! I just LOVE all about it!

    Hugs, Sande xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondere mooie kaart laat je zien, schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat een prachtige kaart Jannie, mooie papiertjes heb je gebruikt mooi versiers een snoeppie om te zien.
    ha ha ja ik denk wel dat de tilda pads met je mee gegaan zijn naar Flakkee.

    Lieve groetjes suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig mooi kaartje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart weer Janny! Die spelbinder is echt heel mooi! Word je weer hebberig van als je dat ziet ;) En wil je ook weer graag een keertje naar Doe@Ding;) M'n man heeft net even zitten rekenen en met de nieuwe maatregelen van de regering gaan we er 53 euro in de maand op achteruit. Ik schrok er van. Nou niet dat we naar de voedselbank moeten, maar toch......
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O ja, vergat nog even te zeggen dat die 2e Sizzix stans super snel met de post binnen was. Super goede service van Doe@Ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Красивая открыточка!!! Столько интересных деталек!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jannie, ik vind hem helemaal super. En kan me heel goed voorstellen dat die prachtige paperpads mee met je richting huis zijn gegaan. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je gemaakt!! Wat een mooi papier!
    Hier is ook zo'n koukleum die erg naar het voorjaar verlangt:)))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie,
    Laten we het over het weer maar niet hebben....alhoewel...'t was vandaag hier lekker zonnig en idd langer licht :)
    Wel genieten van het drukke "vliegverkeer" hier in de tuin en raad eens wat....we hadden vandaag weer een nieuwe tuingenoor erbij en wel.......................................
    een MUIS hahaha liep ook lekker te schumen tussen het vogelvoer
    Maar, vergeet je kaartje bijna, hij is weer heel erg mooi en alles weer perfect op z'n plekje. Top hoor!
    De paperpadjes zien er ook weer heel hebberig uit, ze zijn vast en zeker achter je aan gefietst :)
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig leuk kaartje is dit.
    Mooie combinatie is het!!
    Ik ben ook gek van het Roze Tilda blok.
    Dus vrijdag tijdens de cropdag toch maar even kijken.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik houd wel van de winter maar alleen als ik er niet uit hoef... ;-)
    Prachtige kaart heb e gemaakt Jannie, heerlijk vrolijk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige kaart Jannie!!!! Heerlijk die kleurtjes, een beetje vrolijkheid in de winter is nooit weg. Ik ga binnenkort naar Doe@ding en.....ik weet waar ik eens eventjes naar moet kijken geloof ik.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Jannnie wat een supermooie kaart heb jij gemaakt! Het is een feest om er naar te kijken...zulke prachtige kleuren, schitterende details, plaatje...helemaal super!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jannie,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    En dat papier lijkt mij super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor je berichtje en wat een mooie kaart heb je gemaakt.Ja ik houd ook meer van de zomer!!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je moet wel een paar minuten blijven kijken eers je alles gezien hebt, werkelijk prachtig

    BeantwoordenVerwijderen