zaterdag 26 januari 2013

Zoek de verschillen





Hallo Allemaal.

Oooo wat heeft het hier weer  veel gesneeuwd vandaag.
We hadden van alles  te doen vandaag  en alle plannen zijn gecanceld.
Wel heel erg jammer maar aan het weer kan je niks doen en dat is maar goed ook.
Ik heb weer een paar kaartjes gemaakt met het Maja papier.
En weten jullie dat er nieuw maja komt, ongeveer eind februari, iets met blauwe viooltjes zag ik ergens.
Leuk hé kan niet wachten,ook zag ik op de webshop van Doe@Ding dat het nieuwe Pion papier binnen is.
Maar eerst ga ik wat met het nieuwe Tilda maken want dat is natuurlijk wel meegegaan naar Flakkee.
Wens jullie allemaal een heel gezellig weekend en veel crea plezier.

37 opmerkingen:

  1. Ja wat een sneeuw weer hé Jannie, jammer dat dat al jullie plannen in de war hebt geschopt. Je kaartjes zijn weer toppertjes, zo mooi. En ben benieuwd naar het nieuwe majapapier wat uit gaat komen. Nogmaals je hebt 2 supermooie kaarten gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje weer geweldig Jannie!! Dit is toch het bruine DP van Maja? Echt mooi!
    Weet je Jannie, volgende week zijn er weer temperaturen van 10 graden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Как всегда прекрасно!!! Великолепные работы!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze allebei erg mooi .en ja ik zie de verschillen ha ha .
    Ja hier is ook een aardig pak sneeuw gevallen .
    Morgen gaat het dooien ben daar ook wel blij mee.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie de verschillen hoor maar ze zijn allebei Top groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze mooi ik zie wel verschil hoor ik vindt de plaatjes ook zo mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Het zijn allebei plaatjes..zó mooi..prachtig papier echt super..
    en.. het nieuwe Pion Papier Alma's Sewing Room heb ik vandaag binnen gekregen en...WOW...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Jannie.....geweldig mooi en dezelfde stijl maar toch verschillend!
    Ook hier vielen de plannen voor vandaag in duigen, jammer maar je gaat geen risico lopen op de weg als het niet hoeft toch?
    Fijne avond, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schitterende kaarten Jannie!
    Hier in Zwolle vrijwel geen sneeuw gevallen vandaag en dat vind ik wel jammer want dat was de laatste kans om er van te genieten want morgen gaat het warm water regenen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie ze duidelijk Janny, maar ik zit me wel af te vragen, waarom doe ik dat ook niet wat vaker, had hier vanmiddag alles weer overhoop liggen om 1 kaartje:) Ze zijn schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei schitterend net als het eerdere kaartje dat ik gemist had, supermooie details verwerkt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn schitterende kaarten Janny, prachtige kleuren, leuke verschillen!!, echte mooie vintage kaarten! Veel te ontdekken doordat je op beide hele mooie details hebt verwerkt!

    Lieve groetjes uit een besneeuwd Friesland!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wel lekker zo'n dagje sneeuw om te knutselen vind ik... je hebt hele mooie kaartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwww wat een plaatjes Jannie
    Ik ben er helemaal weg van
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beide kaartjes zijn schitterend Jannie! Mooi vintage.
    Wij zijn vanmiddag nog ff naar Spijkcity geweest en het nieuwe Pion mocht mee naar Klaaswaal ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie vintage kaartjes heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaarten Jannie, mooi blijft dit papier toch.
    Jammer dat jullie de plannen hebben moeten uitstellen maar wat je zeg het weer is niet te beïnvloeden... hier heb het ook zo gesneeuwd.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beide kaarten zijn superrr vintage kaarten en de verschillen zijn leuk om op te zoeken vanwege de mooie details!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaartjes Jannie, ik vind ze allebei even mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaartje hoor Jannie! En ik zie de verschilletjes wel haha, ga ik ook eens doen zo!
    Lees nu dat jullie "missie" niet is doorgegaan vanwege het weer, tja, veiligheid gaat boven alles, geen risico lopen op de weg, ff afwachten .... er komt beter weer aan!!
    Fijne zondag!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaartjes :-) . Ik zie ook de verschillen ;-).

    Gelukkig gaat vandaag dooien he, die sneeuw troep zijn we nu klaar mee!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jannie, je hebt weer schitterende kaarten gemaakt deze maand! Zó lief..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele mooie vintage kaarten! Het papier is ook heel mooi. Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe papier. Ik had me eigenlijk voorgenomen om eerst wat meer oud papier op te maken maar ik denk dat ik me daar niet aan kan houden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende vintage kaarten Jannie!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn je vintage kaarten mooooooi gemaakt.....helemaal geweldig!! heb er vol bewondering naar gekeken en van genoten...

    Gr Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie,
    mooi gemaakt hoor. Je hebt gelijk hoor. Het Maja en Pion papier blijft mooi en ik kan me goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.Maar ook het Tilda papier ziet er weer leuk uit. Ik wilde dat ik wat meer tijd had. Het is ook allemaal zo leuk. Veel plezier met freubelen!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat prachtige kaarten Jannie. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Twee prachtigea vintage kaartje Jannie. Het papier van Pion is ook heel mooi en je hebt er leuke bloemen mee gemaakt. Ben ook benieuwd wat er volgende keer op je blog verschijnt. Tilda papier is echt prachtig, mooi en stevig.
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Jannie,

    Wat maak je mooie kaarten! Prachtig!
    Mijn moeder en ik zijn volger geworden bij je hoor.
    Wij willen vragen of je ons ook wilt volgen.
    Graag horen wij van je!

    Lieve groetjes:
    Wanda (www.decoratiesvannu.blogspot.com)
    Ria (www.kaartenvannu.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn dit schitterende kaarten Jannie.
    Vind ze echt heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een super mooie kaarten heb je gemaakt en prachtige kleuren.
    ben er weg van.
    grotejs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super mooie kaartjes zijn dit weer
    leuk gedaan zo met het verschil en er is veel detail aan gegeven .
    mooi van kleur
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. prachtige kaartjes allebei, super gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige vintage kaarten heb je gemaakt zeg, super mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen