donderdag 14 februari 2013

Happy Birthday to you

Hallo Iedereen,

Op deze Valentijnsdag geen echt Valentijns kaartje maar wel een lieflijk kaartjes met hartjes.
Ja ik word ook nog romantische op mijn ouwe dag. (lol)
Een paar weken geleden zag ik deze  hartjes mal van MFT en ik vond hem zo leuk dat ik hem maar heb aangeschaft.
Had nog wat kado bonnen en die moet je nooit oud laten worden zeg ik altijd.
Het papier is van Authentique de bloem heb ik gemaakt met een mal van Joy.
Het happy birthday lint is van Marianne,de vlinders van Unique,de swirl van magnolia.
Alle artikelen zijn uit de winkel van  Doe@ding
Deze kaart heb ik niet helemaal zelf verzonnen hoor ik kwam hem tegen op het blog van MFT. 
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende post maar weer. 

33 opmerkingen:

  1. Wat mooi Jannie, prachtig papier (kwijl) heb je gebruikt. Mooie bloem heb je gemaakt en wat heb je hem verder prachtig versiert!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Janny, de mal is inderdaad weer een bjoetie!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een prachtige kaart is het weer .en zeker een hele mooie stans.
    papier is ook zo mooi wat je heb gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Janny, dit ziet er heel mooi uit! Lief met deze kleuren en het mooie papier, hele leuke mallen, helemaal top! En je hebt gelijk, kadobonnen moet je niet "belegen" laten worden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Janny, prachtig papier en layout.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Janny, mooi kleurtjes.
    Hier ijzelt het volop.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem helemaal schitterend geworden Jannie, ziet er geweldig. Hier hebben we vanmorgen sneeuw gehad, vanmiddag ijzel vanaf een uur of 12 en nu sneeuwt het weer, ik vind het maar helemaal niets bah.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooie kaartje is het geworden Jannie!
    Mooie kleuren...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een geweldige mooie kaart, schitterend die bloem ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig mooi kaartje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Jannie!
    En wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wateen prachtig kaart Jannie. Mooie mal.Ergleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer zo'n prachtige kaart, die bloem lijkt net een Fuchsia, schitterend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Piękna, elegancka, delikatna karteczka i fantastyczny kwiat:))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wowwwwww Jannie,wat schitterend gemaakt.
    Heel mooi papier en details.
    Ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, je hebt een prachtige romantische kaart gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schönes Papier und schöne Stanzer, eine wunderbare Valentinskarte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige hartenkaart Jannie!! En je hebt gelijk: bonnen (zeker van een hobbywinkel!) moet je niet lang laten liggen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart! Heel romantisch en met geweldige details erop verwerkt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super mooie valentijns kaart janny.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het echt zo'n mooie kaart.
    Jouw schuld dat de Heart Doily ook in mijn mandje is gevallen...haha.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schattige kaart heerlijk inspiratie op doen toch groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your beautiful, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat maak jij prachtige kaarten Janny
    en welkom als volger van mijn blog
    ik ga jou ook zeker volgen
    Fijn weekend Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Janny,

    Ik vind je kaart prachtig en die mallen heb ik ook heb er alleen nog geen tijd voor gehad om er iets mee te doen jammer maar de Magnolia stempels trokken mijn aandacht volgende keer misschien.
    O ja wat een mooie foto's zijn dat van Bram super hoor ik ben gek op foto's maar zo mooi kan ik het niet.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje! weer eens wat anders als we van je gewend zijn...
    Echt heel mooi :)...

    ben al benieuwd naar de volgende :)

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen