maandag 13 mei 2013

Especially for You.

Hallo Allemaal,

Wat een triest weertje hebben we vandaag,jammer hé.
Gaan we vanmiddag maar lekker aan de crea , of zou ik even bij Doe@Ding ga kijken ook altijd leuk. Jullie horen het de de volgende post.
Ik heb weer een kaartje gemaakt en wel met het schitterende Maja papier.
Het model is gemaakt met de Go Kreate mal nr 7.
Het linkse bloemetje  is een leuke mal van Memory box,en hij heet Fabulous Phlox
De rechtse bloem is er één uit de serie van Joy nr 157, en de vlindertjes heb ik met een pons van Nellie Snellen gemaakt.
De swirl takjes is er één van Magnolia en de andere van Marianne Design
En tenslotte het plaatje met het  meisje dat heerlijk op het strand loopt heb ik met een spellbinder uit gestanst.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.



29 opmerkingen:

  1. Jannie wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, prachtige kleuren.
    Het weer is inderdaad niet veel, brrr.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje!
    Met dit weer is ut idd geen straf om aan de Crea te gaan :-).
    Ben benieuwd wat het geworden is!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Jannie.
    Heel mooi dat blauw.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, prachtige kleuren.

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje weer Jannie,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beeldschone, mooi afgewerkte kaart in hele mooie kleuren! En wat een lief plaatje, je kaart is een feestje om naar te kijken, Hier regent het ook, dus ga ik net als jou aan de knutsel.
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief plaatje en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt ik ga straks ook gauw aan de knutsel het is er echt weer voor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Dat zal dan vast wel de hobby winkel geweest zijn ?????!!!

    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt erg leuk model ook zo .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww dit is toch weer helemaal genieten van een prachtige creatie met hele mooie combinatie van kleurtjes!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jannie,

    Wat is dit weer een super leuke kaart.
    Ik kom ook weer snel naar Doe@Ding hoor moet nog even uit griepen heb een voor hoofd holte ontsteking heb erg veel hoofd pijn kan niks niet lezen en wat ik het ergste vind niet knutselen je zit dan met je hoofd naar voren en dat trek ik niet maar ja je ziet mij wel weer.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje Jannie,

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,o kijk dat meisje heerlijk op het strand lopen onder die blauwe lucht...dat wil ik ook....nu maar genieten van jouw kaart,mooi gemaakte bloemen en heel mooi opgebouwd,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jannie,

    het is een super mooie kaart geworden!
    Het papier en de details zijn prachtig...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie,
    Je kaartje is weer schattig, lief plaatje en de mallen zijn ook erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superschattig kaartje Jannie, ik vind hem helemaal super, dat plaatje is ook zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk strandkaartje in een prachtige kleur blauw!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Einfach zauberhaft, diese Karte. Das kleine M ädchen ist sooooo süss.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja...zij wel lekker op het strand!! Ik werd net weer uit de tuin gejaagd door een plensbui.
    Maar goed het is niet anders :(
    Je kaartje is weer zoals altijd een sweetie!
    Mooie mal die je in het midden hebt gebruikt!
    De achterkant heb je denk ik net zo afgewerkt als het kaartje wat ik van je gekregen heb, vind dat een super oplossing, mooier dan je stans wat over de vouw lijn te leggen!
    Mail je snel!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje Jannie!!!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gok dat je naar Doe@ding bent geweest... ;-)

    Leuke kaart!Mooie kleur blauw/lila heb je gebruikt.Die Go Kreate mal is wel erg leuk hè.

    Harriët XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Jannie. Leuke kleuren. Mooie mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooie vorm kaart is dit, mooie mal.
    Leuke en fris gekleurde kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kaart Jannie, ook de kleur...het lijkt wel een beetje lavendel, echt heel mooi! Mooi afwerking!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie 35-jarig huwelijksfeest!!! ;0)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart en de kleur is echt super.
    mooi plaatje en mal het is een sjeike en elegante kaart.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen