dinsdag 7 mei 2013

Van Harte Gefeliciteerd



Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens met een paar kaartjes.
Ik heb hier de nieuwe mal  Lace Coaster van Magnolia gebruikt .
Op de ene kaart de buitenste rand van de mal en op de andere  het binnenste gedeelte.
De kaarten zelf zijn met de Go Kreate mal nr.7 gemaakt
Verder wat bloemen en vlindertjes,deze heb ik gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
Wens jullie een hele fijne dag, ik hoop dat het zonnetje nog komt want het is nu  bewolkt.
Jammer hoor ze gaven zulk mooi weer af.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende post maar weer.


26 opmerkingen:

  1. Wowwww wat zijn ze mooi Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo jannie, wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, mooie lavendel kleuren! de nieuwe mallen zijn ook heel mooi!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mal en wat een gave kaarten, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,
    Je kaartjes zijn weer prachtig, mooie mallen, prachtig in de paarse tinten..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes en wat een mooie mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie

    Prachtige kaart heb je weer gemaakt
    en wat een mooie mal is het .De kleur is ook prachtig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schitterende kaarten Jannie, ik vind ze allebei plaatjes om te zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jannie,

    prachtige kaartjes, leuke mallen en schitterende kleuren.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Jannie.
    Lief die plaatjes,mooi papier en model.
    Super zeg die mal van magnolia,wist echt niet dat hij zo mooi was.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jannie,

    Wauw, zeer stijlvolle kaarten ! Tof model ook!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. het zijn echt allebei schitterend mooie kaarten geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele mooie kaarten! Prachtig gemaakt en in een van mijn favoriete kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten Jannie!!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an adorable, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een beeldschone kaart en alles mooi gecombineerd !

    GR ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Jannie, wat een prachtige kaarten! De kleuren zijn heel mooi, leuke modellen, echt een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super gave kaarten in prachtig ontwerp en kleuren.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Jannie, leuk dat je mijn blog al bezocht hebt. Leuk om ook te zien wat jij maakt. En oh wat maak je een mooie en lieve kaarten. Ik kom vaker langs. Fijne zondag! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wouwwwwwwwwwwww wat een plaatje is dit weer
    ik heb helaas alleen he tplaatje in wit/bruin kan namelijk niet de kleuren verzie vinden .
    maar dat mag niet hinderen.
    ik vind deze ook top.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zwei wunderschöne Karten!!!
    Auch die Farbe gefällt mir.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeps.....deze is helemaal aan me voor bijgegaan!
    Wat een bjoeties Jannie!
    Vooral de eerste....beeldschoon!!
    De nieuwe mal van Magnolia had ik nog niet eerder gezien maar die is ook al weer zo mooi! (zucht)
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen