woensdag 29 mei 2013

Voor jou van mij.

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje, gemaakt met het mooie Maja papier.
Het is en blijft fantastische papier.
Maar ook het nieuwe Inkido papier wat Marlous  van Doe@ding  sinds donderdag in de winkel heeft liggen vind ik geweldig!!!
De volgende post heb ik er een kaartje van dan kunnen jullie het zelf zien.
Nu nog ff over dit kaartje,ik heb het gemaakt met een Go Kreate mal wat zijn dat toch geweldige  mallen.
Tekst stempel is van Joy Noor Design,plaatje van Gerda ook gekocht bij Marlous en dan heb ik onder het plaatje een roze randje geplakt dat ik gemaakt heb met deze mal van Magnolia.
Het lijkt wel kant met al die kleine gaatjes, ik vind het  zelf heel mooi.
Nu ga ik het Inkido kaartje afmaken,het is toch geen weer voor buiten dus ga ik maar aan de crea.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes.



28 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    prachtige kaart is het weer met een hele mooie bloementoef erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje de vorige is ook erg mooi leuk met de schelpjes erop groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Jannie.
    Wat is die weer schitterend.
    Echt heel mooi,alles klopt zo mooi bij elkaar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh beeldschone kaart met die bloemen en het vintageplaatje! Schitterend afgewerkt.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Echt schitterend wat je weer gemaakt heeft :-).
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend mooi is je kaart! Prachtige details en zo leuk van vorm. Ik heb pas ook een Go Kreatemal gekocht (voor de bon die ik gewonnen had) maar heb het nog niet gebruikt.
    Wat het betreft, het is weer echt knutselweer. Ik ga zo ook nog ff wat doen. Jammer dat het buiten zitten/werken niks wordt de komende dagen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kaart heb je gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie, geweldig papier...... en geweldige mal......., dan moet het wel een geweldig..... kaartje worden!!!
    Super gedaan een prachtig totaal plaatje.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jannie. wat een schitterende kaart. Leuke bloemen om het plaatje. leuke mallen. Prachtig afgewerkt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Jannie en inderdaad dacht ik dat dat roze randje een kantje was,schitterende stans hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Jannie wat is je kaart supermooi geworden, ik vind het een toppertje eerste klas, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel heel mooi weer Jannie.
    De stansen van Go Kreate geven ook nét wat meer aan een kaart door de leuke vormen. Het "kantje" van Magnolia vind ik ook geweldig en heb 'm ook al een tijdje geleden gebruikt op een kaartje.
    En over het weer hebben we het maar niet. :(
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Jannie.Je bent ook lekker aan het bloemschikken geweest.Leuk!
    Ik heb deze Go Kreate mal,mede door jouw kaart en die van Antoinnette,ook gekocht.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauw, wat een plaatje Jannie, leuk zo in die vorm en inderdaad prachtig papier, smullen!!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi kaartje jannie
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your gorgeous card, such an adorable image and pretty colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, Jannie. Ik vind de kleurtjes erg mooi (ja, roze hè). En de nieuwe mal met randje, staat nu ook op mijn wenslijst.
    Trouwens die andere lichtblauwe kaart is ook schitterend geworden!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie,

    Je blijft me verbazen, je kaarten worden steeds mooier!!! Schitterend vind ik deze en nu ga ik gelijk ook een go create bestellen, wil dit al zo lang ;-) maar even een paar vakantiecentjes besteden, hi hi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jannie
    wat een schat van een kaart weer.en ja idd is dit erg mooi papier .de kleuren komen ook erg mooi over een.en de mal ja ben er zelf ook weg van.gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hehe heb je eindelijk gevonden.
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Na de vakantie voor het eerst weer de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jannie,
    Wat een schitterende kaart is dit,vanmiddag de
    andere 3 bewonderd bij Doe @ Ding.Ik hoop dat deze ook op je blog komen.
    Groetjes van je naam genoot.
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo, heel mooie kaartjes hoor. ik ben net in blog land :)echt supper mooi. groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi kaartje de vorige is ook erg mooi leuk met de schelpjes erop

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen