maandag 15 juli 2013

Hartelijk Gefeliciteerd

Hoi Allemaal,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties(zie vorige post) voor de trouw van Jan en Eline.
Ik heb vandaag heerlijk een kaartje gemaakt met het nieuwe maja papier Sofiera limited edition.
Het is nog steeds te koop bij Doe@ding maar op is op.
Zo als jullie zien heb ik  de vlindermal  en een swirl takje van Noor gebruikt.
De gaatjes rand  onder het plaatje is gemaakt met een hele leuke mal van MFT .
Tekst stempel is van Unique en de  linkse takjes heb ik gemaakt  met een mal van cheery lynn.
Deze mal is echt super handig want 1x door de machine en je hebt gelijk 5 takjes.
Met nog wat lint, kant, pareltjes en bloemen heb ik toch weer een kaartje gemaakt.
Wens iedereen een hele fijne week en /of een fijne vakantie.




23 opmerkingen:

  1. Wauw Jannie wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaartje. Het nieuwe papier van Maja is weer super!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jannie.
    Ik zie dat je de vlindermal van Joy ook hebt gebruikt, ik vind zo'n mooie mal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hèèl mooie kaart jannie!
    prachtige kleuren en combinaties!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Jannie, mooie kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Heeeeeeel mooiiiiiiiiii! De kanten rand onderin is prachtig en een kaart waar weer veel op is te zien, Top!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Jannie, weer schitterend gemaakt met prachtige details erop.
    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Schitterende kaart.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, what a beautiful card!!
    Very cute colors and details:):)
    Love your work!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig Jans, en die CheeryLynn mal is inderdaad een top mal!!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww wat een beauty, super mooie details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh Janny, wat een supermooie kaart is dit! Prachtig gemaakt! En heb ik helemaal je bruidstaart gemist... In één woord geweldig! Nog van harte gefeliciteerd met deze dag Janny, het zijn de gouden randjes van je leven, een huwelijk van je kinderen! Lekker nagenieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtige kaart heb je weer gemaakt Jannie
    Heel lief plaatje en frisse kleuren samen.
    Echt toppie hoor !!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie,
    Wat een prachtige kaart vind ik dit.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Auch diese wunderschöne Karte ist wieder ein Meisterwerk!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie, Wat een prachtige kaart. Superleuke details. en een erg mooi plaatje. Heel erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. /Een hele mooi kaart, afgelopen week ben ik ook bezig geweest met ditzelfde vel, een mooi vel is dit, je hebt hem leuk gemaakt met die vlindermal erbij. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Daar zijn heel wat uurtjes in gaan zitten denk ik. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen