vrijdag 9 augustus 2013

Fijn weekend


27 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,
    Een prachtige afgewerkte kaart!! TOP!!!!
    Ookeen fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak jij supermooie vintage kaarten.
    Hier kan ik nog wat ideeën van opsteken.
    Knappe dingen hoor.
    'k Ga je blog volgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie

    Ook bij jou wat prachtige kaarten gemist .
    Deze kaart is ook weer erg mooi .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Jannie wat een supermooie kaart is dit, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jannie,

    Ik vind deze ook weer geweldig heel mooi gemaakt en wat staan de gebruikte mallen er mooi op!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Jannie, ik heb ook een go kreate mal besteld.
    Jij ook een fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een plaatje Jannie,wat een prachtige
    kleuren en super lief plaatje !!!
    En een geweldige mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een schitterende kaart gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi is ie weer Jannie!!
    Jij ook een fijn weekend!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Jannie,jij ook fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeld van een kaart!
    Jullie ook een fijn weekend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh dity is zooo gaaf en het blauw spat van mijn scherm hier hou ik van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuke kaart Jannie! Deze Go Kreatemal vind ik ook zo geweldig mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie, Wat een prachtige kaart. Wat heb je al de mallen mooi gecombineerd!. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Jannie!!! Het is ook een erg lief plaatje en dan die mooie kleur blauw erbij....af!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige kaart jannie
    en wat een mooie kleuren '
    en combinaties super!!!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooi kaartje Jannie!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was für eine wunderschöne Karte, so romantisch.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Jannie, wat is ie mooi. Die kleuren zijn geweldig. Ook de vorige rode kaart is zo prachtig. Ik vond je bruidstaart ook zo fantastisch. Petje af! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje!! Die mallen blijven gewoon super :-). Ben al weer nieuwsgierig naar je volgende creatie! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige kaarten allemaal Jannie. De een is nog mooier dan de ander. En dan je bruidstaart. Wat een gave !!!!
    Ik heb geen tijd om alle blogs iedere week na te lopen. Ben vandaag begonnen in het midden en eindig bij de M.
    Zo komt iedereen een keer aan de beurt. Maar het kost ook veel tijd want ik zie een mooie kaarten.
    !!!!!!
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige kaarten, so sweet and pretty

    BeantwoordenVerwijderen