donderdag 27 februari 2014

Just for you

Hallo Allemaal,

Met dit kaartje wens ik jullie allemaal alvast een heel fijn weekend.
Morgen hoop ik naar de demo dagen van Doe@Ding te gaan.
Lekker snuffelen leuke ideetje opdoen en natuurlijk kijken of ik nog wat kan scoren.
Nou dat zal best lukken denk ik, heb gehoord van heel veel leuke nieuwe dingen en veel aanbiedingen.
Het kaartje heb ik met het nieuwe pion gemaakt,ik zag gisteren dat er over een paar weken al  weer een nieuwe lijn uitkomt zo mooi.

Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.

20 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart ,veel plezier morgen..

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt...het nieuwe pion papier ziet er mooi uit...wordt ik hebberig van:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer Jannie. Ik ga morgen ook naar de demodagen. En het nieuwe Pionpapier ziet er zeker mooi uit. Misschien tot morgen. Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous and such beautiful elements.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jannie!! en gister las ik wel je oproep en wat een bofferd dat je zo dicht bij Doe@Ding woon! Ik wens je een heel gezellig weekend!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie. Wat een prachtige kaart!. Heel mooi afgewerkt. Supermooi materialen heb je gebruikt van Pion. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje leuk papier ook ik wens je veel plezier dit weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je gemaakt Jannie en dat papier, dat lijkt me schitterend, veel plezier..jammer voor mij te ver, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi kaartje heb je gemaakt
    en ja jammer dat ik wel 5 min moet lopen hahaha ik zie je morgen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart is het weer Jannie.
    Super mooi alles bij elkaar.
    Hoop morgen ook te komen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jannie
    Een schitterende kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Jannie.
    Ik vond het heel gezellig op de demo dag van Doe@Ding en leuk dat ik je ontmoet heb.
    Ik heb veel gekocht en leuke ideetjes opgedaan.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Jannie
    ik vind je laatste kaarten weer zo stijlvol en prachtig vintage.
    heb je niet eens zin om met onze challenge mee te doen?
    je kaarten zijn toppertjes!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Jannie
    ik zit ook op pinterest en zal je gaan zoeken.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen