dinsdag 4 maart 2014

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo Allemaal,
Ooo wat was het gezellig en druk op de demo dagen van Doe@Ding,veel moois gezien en natuurlijk ook nog wat gekocht.
Zoals de nieuwe mal van Elizabeth Craft Design, de Accordion Oval.
Ik heb er deze kaart meegemaakt,met het mooie  Maja papier.
De tekst stempel is van Hero Arts maar wel al een oudje hoor.De bloem is van Spellbinder.
Er zijn ook nog aanvul set te koop voor nog meer decoratie aan de kaart maar dit is gewoon de basis.
Hij is zo leuk om te maken dus ga ik vanavond nog maar eens hier even mee aan de slag.
Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag toegewenst.

28 opmerkingen:

  1. Oh jannie wat hij leuk geworden zeg.
    Ik heb hem ook in mijn tas laten glijden,hij was te leuk om het niet te doen.haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige stans Jannie, maar je hebt er dan ook een super mooie kaart mee gemaakt!! Van deze basis mal zul je vast veel plezier hebben!! En wat leuk dat het zo gezellig was bij Doe@Ding, ik heb dat op meerdere blogs gelezen!! Veel plezier van je nieuwe aankoop!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi jannie
    en heel mooi papier

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOWWW wat een gave kaart zeg!!! Fijn om te zien dat je lekker aan de freubel bent geweest. Deze mal komt toch ook nog wel op mijn verlanglijstje :-). Ik vind hem echt super geworden! Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Janny, deze mal is toch wel heeeel erg mooi! Misschien nog maar een keertje langs Marlous gaan;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh Jans, wat een bjoetie!! Super gave mallen zeg!!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat heb je een mooie kaart gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook genoten van de demo dagen.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jes ik geniet van je juweeltje, geweldig mooi Janny. En nu ben je ook verliefd erop he, ook rond is te gek hoor.

    Warme groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he jezelf verwennen! Je kaart is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Jannie.
    Wat een prachtige mal,,,ooo niet goed voor mij.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende mal is dit en de kaart is prachtig groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je met deze gave mal een super mooie kaart gemaakt.
    Prachtige combi!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig hoor jannie deze kaart!
    super hoor de mal
    en ook hèèl mooie kleuren
    en een lief plaatje

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een schitterende creatie Jannie!! Het is een prachtige stans.
    Het was weer super gezellig in Spijkcity.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie creatie Jannie.
    Een plaatje is het!!
    Ik ga zo eens "neuzen" bij Doe@ding...
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie.Wat een prachtige kaart heel mooi gemaakt met de deze mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Jannie zo supermooi weer deze kaart, ik vind hem helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Jannie,

    Wondertjes mooi he, en hoe geweldig met je heerlijke Pion papier kijk dat is weer meer jou straatje ik geniet bij je hoor.

    En je mag me altijd mailen weet je toch, kom maar op met je vraag☺ Nu ook dit mooi's op mijn blog en heerlijk bezig aan de ronde die is ook zo leuk...

    Fijn week-end xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jannie,
    Het was zeker gezellig op de demo dagen. Je kaart is weer prachtig. En leuke details erop verwerkt. Fijn weekend verder. Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen