zondag 4 mei 2014

Hallo allemaal,

Hier ben ik eindelijk weer met een kaartje.
Ik ben zoals jullie misschien wel al  op facebook hebben gelezen geopereerd aan een nieuwe heup.
De operatie is gelukkig helemaal goed gegaan ,maar nadat ik enkele dagen thuis was kreeg ik vreselijk diaree.
Na 10 dg ben ik weer opgenomen in het zhuis  om  uitdroging te voorkomen en om te onderzoeken waar dat vandaan kwam.
Heb ik een ziekenhuis bacterie opgelopen  door de vele antibiotica na de operatie.
Het gaat gelukkig nu weer goed morgen de laatse medicijnen en dan hopen dat dat vervelende beestje dood is.
Van revalideren kwam zodoende ook niet veel maar ben vorige week naar de fysio geweest en ga heel hard oefenen.
Ben van de week ook weer aan de crea gegaan, Antoinette heeft alle spullen hoog gezet (mag nog niet bukken)  zodat ik toch weer wat kan freubelen.
En hier boven het resultaat.
Papier is van Bildmalarna  de bloem van spellbinders en het ovale frame van Wild Rose studio.
Kom ook weer gauw bij jullie langs hoor.
Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie. Wat een prachtige kaart. Weer supermooi gemaakt. Hopelijk knap je snel weer op. Want na een operatie een complicatie is niet fijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat viel wel even tegen en dan gaat het herstel inderdaad niet hard Jannie. Vervelend maar gelukkig dat het nu weer beter gaat. Een hele lieve en mooie kaart heb je gemaakt met die mooie bloem als blikvanger erop. Beterschap nog en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lief kaartje Jannie! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jannie fijn je weer hier te zien met een mooie kaart.
    Dan heb je flinke tegenslag gehad maar gelukkig gaat het nu de goede kant op.
    Beterschap verder.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,
    Ja ik miste je al, heb geen facebook, dus had het niet gelezen! Dus je hebt heel wat achter de rug en dan zo'n akelige ziekenhuisbacterie er boven op! Maar gelukkig ben je er weer en begin je zelfs alweer te freubelen! Ik vind je kaartje weer een hele mooie en de tekst die er op staat wens ik jou ook toe!!
    Sterkte met je revalideren en een spoedig herstel!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat en hopelijk blijft dat ook zo!
    Aan je kaart is het niet te merken dat je er een poos uit bent geweest, hij is prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jannie,

    Wat een narigheden maar gelukkig gaat het de goede kant op en je kaart is prachtig..geeft ook wat afleiding he! Veel sterkte en succes met het revalideren!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heerlijk Jannie dat het weer beter met je gaat!!! Wat vervelend zo'n bacterie! En heerlijk om weer een kaartje van je te zien! Een prachtige kaart!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Jannie wat vervelend zeg allemaal, hoop dat je snel weer helemaal de oude zult zijn. Niet leuk na je operatie ook nog een bacterie op te lopen. Je kaart is helemaal super, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Jannie
    wat een gedoe he?
    zo,n bacterie is niet niks en ik hoop dat het snel onder de knie is.
    je hebt wel een super mooie kaart gemaakt in prachtige kleuren en details.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart is prachtig en wat vervelend dat je die bacterie hebt opgelopen na je operatie.
    succes met het revalideren.

    groetjes jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,
    Ja, ik had je wel en wee op FB gevolgd, ontzettend vervelend om zo'n bacterie op te lopen en je krijgt meteen achterstand omdat je niet kunt revalideren..Over 5 weken mag ik me ook melden in 't ziekenhuis, ik krijg dan een gedeeltelijke knie prothese, 1 dag vóór mijn verjaardag, ik hoop dat alles goed zal gaan..
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, lief plaatje, mooie bloem en vlinderrand, van harte beterschap, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jannie, ik zag ook je verhaal op facebook langskomen maar wil hier ook nog even laten weten dat ik blij ben dat je terug bent in blogland en ik hoop dat je herstel nu doorzet zodat we ook hier weer van je schitterende creaties kunnen genieten!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi jannie ik wil je ieder geval beterschap wensen en ik vind je kaart heel mooi ik ben nu gelukkig ook weer aan de hobby begonnen en afgelopen zaterdag in hekelingen bij de crea fair gestaan met een vriendin ik heb helaas niks verkocht maar ja volgende keer beter toch ik zal mijn creaties deze week nog op mijn blog zetten succes met het revalideren en ik spreek je binnenkort wel weer groetjes en knuffel van cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat naar allemaal gelukig gaat het nu weer wat beter ik vind je kaartje heel mooi beterschap gewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij een tegenslag gehad, hopelijk ben je nu snel genezen van die bacterie. Je kaart is erg leuk geworden. Succes met het oefenen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik miste je al maar dacht je een freubeldipje had... Niet dus! En ik heb geen FB dus wist niet dat je een nieuwe heup had gekregen. En dan ook nog eens een vervelende bacterie... Ik heb zelf zo'n 8 jaar geleden een bacterie gehad waar ik een week van in het zh heb gelegen maar daarna maanden nodig had om op te knappen. Hoop dat het revalideren goed gaat en je spoedig weer alles zelf kunt doen.
    Een prachtige kaart heb je gemaakt! Fijn dat het freubelen al lukt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart Jannie.
    Wat naar voor je dat je weer naar het ziekenhuis moest.
    Ik hoop dat je weer gauw op mag knappen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen