donderdag 5 juni 2014

Hoi hoi Allemaal,
Kaartje gemaakt met het nieuwe Pion papier dit is de roze versie ook is er nog een paarse en oo wat is het toch mooi papier .Het plaatje komt ook uit een vel van deze serie.
Op de vele vragen hoe het met mij gaat hier een update, met mijn heup gaat het goed kan alles redelijk goed doen.Mag alleen nog niet bukken en autorijden. Ik heb wel al op de fiets gezeten dat is ook heel fijn.Alleen de bacterie wil niet dood,heb weer een kuur van 5 weken gekregen.En deze bacterie veroorzaakt veel diarree dus jullie begrijpen wel dat dit echt balen is,maar goed we houden de moed er in er zijn ergere dingen.
Ben lekker aan de hobby dus vervelen doe ik me niet.
Bedankt voor jullie medeleven en belangstelling en een fijne dag toegewenst.

19 opmerkingen:

  1. Beautiful card Jannie. The paper and the colours are really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schiterend mooi kaartje mooi van kleur heel leuk plaatje en dat mooie papier in een woord prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie,
    Dit papier heb ik ook klaar liggen om gebruikt te worden, het is echt supermooi, misschien als ik weer thuis ben uit 't ziekenhuis..jouw kaartje is weer TOP..en wat naar dat de bacterie nog steeds niet weg is,
    beterschap, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoooow jannie het is een prachtig kaartje
    had ik al gesegd op fb vond het papier ook zo mooi
    heb het vanmorgen gehaald en al een kaartje mee gemaakt ik heb je wel na geaapt hoor vind het ook zo n mooi kaartje van jou

    hopelijk gaat de bacterie nu eindelijk is weg ik wens je heel erg veel sterkte
    en hopelijk zie ik je weer snel bij doe a ding

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oog Jannie. Wat prachtig deze kaart wat geweldig mooie materialen. Lief plaatje. Weer super gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ontzettend mooi gemaakt weer .
    Sterkte met je gezond heid .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Jannie, ik vind hem prachtig. Wat vervelend van die bacterie zeg, hoop dat deze kuur wel aanslaat. Sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is het nieuwe papier hè? Ik heb het nog niet kunnen gebruiken maar hoop dat er spoedig verandering in komt. Jij hebt in elk geval een prachtige kaart ermee gemaakt!
    Moed houden dat met deze kuur die bacterie verbannen wordt...sterkte hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig het nieuwe papier en bijbehorende plaatje!
    Je kaart is beeldschoon Jannie en ik sluit me bij Tineke aan wat betreft je bacterie....sterkte en freubel ze!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie via via op je blogje terecht gekomen.
    Wat een prachtige kaart de kleuren zijn ook heel mooi.
    Veel sterkte met je gezondheid.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje Jannie
    schitterend papier heb je gebruikt en een heel lief plaatje

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. in een woord SCHITTEREND Jannie.
    prachtig papier en kleuren.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart is dit weer Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super kaart,mooie kleur, en alles erop en eraan is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Jannie,
    I.v.m drukte en vakantie eventjes niet in blogland geweest. Fijn om te horen dat het goed gaat met je heup jammer van de bacterie hopelijk slaat de kuur aan. Je heb eventjes je kaarten bekeken en het zijn stuk voor stuk weer plaatjes. En zo te zien moet ik gauw weer bij Marlous langs want het Pionpaier is weer prachtig. Veel liefs en beterschap, Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Janny,
    I.v.m. drukte en vakantie eventjes niet in blogland geweest. Fijn dat het goed gaat met je heup. Ik hoop dat de kuur aan mag slaan voor je. Ik heb eventjes rond gekeken op je blog je kaarten zijn stuk voor stuk weer plaatjes!!. Ik moet maar weer eens gauw langs Marlous want het Pionpapier is zeker prachtig. Veel liefs en beterschap, Elles

    BeantwoordenVerwijderen