vrijdag 10 oktober 2014

Fijn weekend

Hallo Allemaal,
Bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige post.
Deze keer laat ik jullie mijn eerste kerstkaart zien.
'k Heb hem gemaakt met het mooie nieuwe Maja papier.
Er zijn grote vellen 30/30 , maar er is ook een paperpad te koop.
De mal en kerstroos is van Marianne,en de bloem bespoten met zilver spray.
Tekst van Nellie Snellen, vorige week werd ik verrast door Antoinette met 3 tekst malletjes.
Ben er heel blij mee An!!!
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.

17 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje jannie!
    supermooi gedaan
    zou het wel spijtig vinden moest je stoppen met uw blog
    ik geniet altijd van uw mooie creaties!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een heel mooi kaartje met deze leuke mal ik heb hem zelf ook en doe bij jou leuke ideen er mee op bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kerstkaart Jannie! Zoveel mooie mallen die je gebruikt hebt. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hel mooie chique kerstkaart! Prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kerstkaart schitterend gemaakt met de super mooie mal van MD.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Jannie. Je hebt hele mooie materialen gebruikt. Heel mooi gemaakt met de mooie mallen . Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart Jannie, mooie details en de zilverspray geeft een prachtig effect.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hoi Jannie,

    Wat een mooie kerst kaart zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig mooie kaart Jannie en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jannie

    Wat maak je een prachtige creaties!! Het zijn stuk voor stuk juweeltjes! Mijn complimenten...

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jannie, wat een prachtig kaartje. Ook een mooie mal die je hebt gebruikt achter het plaatje. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Jannie
    wat een prachtige kaartjes maak je toch,ben je maar gaan volgen
    groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen