vrijdag 3 oktober 2014

Happy Birthday

Hallo Allemaal,
Hier na een hele lange tijd weer een kaartje.
Wilde eigenlijk helemaal stoppen met blogs maar om het zomaar weg te doen vind ik ook niet echt leuk.
Ook kreeg ik allemaal vragen waarom er geen nieuwe kaartjes werden gepost , dat is dan wel weer super leuk.

Ook kreeg ik zoveel spam dat ik weer een woord verificatie heb aangezet.
Nu is dat nooit leuk voor iemand die wil reageren,maar ik vind het al leuk als jullie alleen maar even komen kijken hoor.
Ga gewoon af en toe een kaartje posten en dan zien we wel hoe het verder gaat,
Wens jullie een fijn weekend
Groetjes Jannie

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie
    Leuk om weer een kaartje bij je te zien .
    En hij is ook nog heel erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk dat je weer verder bent gegaan met het blog want je kaarten worden zeer gewaardeerd hoor! Deze is ook weer prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je er weer bent je maakt zulke mooie kaartjes ik vind het leuk om even te komen kjiken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Janny ik had je ook gemist leuk dat je er weer bent ik vind het een prachtige vintage kaart veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik miste je al maar fijn dat je toch niet stopt met je blog.
    Het is een schitterende kaart met mooie mallen Jannie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig houd je niet op met bloggen Jannie, dat zou jammer zijn. Je hoeft woord verificatie niet aan te zetten vanwege de spam Jannie. Als je bij instelling gaat, naar berichten en dan geregistreerde gebruiker aanvinkt dan krijg je ook geen spam meer. heb ik ook gedaan. Mensen kunnen dan niet anoniem reacties achterlaten, dus ook geen spam meer.
    Je kaart is prachtig! Mooie kleuren, design en details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie. Je kaart is prachtig. Wat heb je het leuk gemaakt zo het blauwe op de mal. Geeft een prachtig effect. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Interesting blog. It would be great if you can provide more details about it. Thanks you

    Premium Sms Provider In Cuttack, Bulk SMS Software provider in Cuttack

    BeantwoordenVerwijderen