vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar.

Allereerst wil ik iedereen een heel goed, gezond  en creatief jaar toewensen.

Eindelijk weer een berichtje na een hele lange tijd.
Mijn voornemen is om af en toe weer wat te posten.
Heb toch wel veel vragen  gehad waarom zet je  niets meer op blog.
Dus  wil ik het toch weer ga proberen.
Veel tijd om te reageren heb ik niet dus zou zeggen geniet van de creaties, dat doe ik ook van jullie mooie werkstukken.
De creatie hier boven is een cadeau zak voor een flesje champagne.
Wens jullie een heel fijne nieuwjaarsdag 


2 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar !! En ben benieuwd naar al je mooie creaties :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie. Jij ook de beste wensen voor 2016. Ik hoop dat het weer gaat lukken om wat creaties te laten zien . Ik heb er altijd van genoten. Want ze zijn altijd even mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen